UMOWY SERWISOWE
Co zrobić jeżeli pojawią się problemy z komputerem?
W ramach podpisanej umowy zobowiązujemy się do podjęcia czynności naprawczych w celu usunięcia awarii sprzętu w ciągu 6 godzin od zawiadomienia. Zapewni to Państwu gwarancję praktycznie nie przerwanej pracy Waszej firmy. Uwolni Was od stresu związanego z awariami sprzętu komputerowego. Jesteśmy do Państwa dyspozycji praktycznie całą dobę. Tutaj znajduje się wzór umowy serwisowej.
W ramach umowy serwisowej zapewniamy również:
Utrzymanie sprzętu, a także instalowanych przez nas systemów sieciowych, w stałej gotowości do pracy, drobne naprawy w miejscu użytkowania sprzętu, pomoc przy instalacji i konfiguracji objętego opieką sprzętu komputerowego, oraz związanych z nimi systemów operacyjnych, na warunkach i w czasie dogodnym dla Użytkownika, nieodpłatne wykonywanie napraw gwarancyjnych, dostawę i odbiór uszkodzonych elementów do/z punktów serwisowych, świadczących naprawy gwarancyjne posiadanego przez Użytkownika sprzętu, telefoniczną pomoc techniczną - w zakresie konfiguracji, administracji i obsługi objętego opieką sprzętu komputerowego, oraz związanych z nimi systemów operacyjnych, szybki czas reakcji.
W przypadku awarii zapewniamy dojazd, w dni powszednie, w ciągu 6 godzin. Standardowa oferta nie obejmuje obsługi w dni wolne od pracy i święta oraz godziny nocne, ale może zostać rozszerzona aneksem do umowy. Dla użytkowników programów Płatnik, Subiekt, Rachmistrz, Rewizor, Gratyfikant, darmową aktualizację oprogramowania.
Z nowej formy współpracy, wynikają też inne korzyści:
FINANSOWE
Opłata pobierana za świadczenie w ramach umowy serwisowej jest dużo niższa, niż zatrudnienie na stałe na etacie informatyka. Nie płacicie Państwo składek na ZUS, nie musicie przejmować się nadgodzinami, urlopami.
ZESPÓŁ SPECJALISTÓW
Zlecenie opieki serwisowej zgranemu zespołowi pozwala uwolnić się od skutków nieobecności etatowego informatyka z powodu choroby lub urlopu. Nasza firma zatrudnia kilku specjalistów, którzy są w każdej chwili gotowi pomóc Państwu. Posiadamy wykwalifikowany personel, z bogatym doświadczeniem związany m.in. z obsługą dużej ilości klientów. Takiego doświadczenia nie zdobędzie nigdy etatowy specjalista. Stale uczestnicząc w specjalistycznych szkoleniach podwyższamy nasze kwalifikacje.
BEZAWARYJNOŚĆ
Staramy się wcześniej przewidzieć możliwe usterki. Regularnie, systematycznie robimy przeglądy sprzętu komputerowego, co gwarantuje jego dłuższą bezawaryjną pracę.
WYDAJNOŚĆ
Dzięki ogromnemu doświadczeniu, związanemu z wieloletnią pracą, potrafimy utrzymać Państwa system w najlepszej kondycji oraz zapewnić jego optymalne ustawienie, pozwalające osiągnąć maksimum wydajności.
BEZPIECZEŃSTWO
W obecnych czasach coraz trudniej ustrzec się przed próbami dostępu z zewnątrz do danych (coraz groźniejsze są wirusy, coraz częstsze są próby włamania do sieci komputerowych). Dlatego bezpieczeństwo jest dla nas priorytetem. Prowadzimy stały nadzór nad archiwizacjami danych, doradzamy jak je wykonywać najoptymalniej. Sieci komputerowe konfigurujemy, tak aby zapewnić maximum bezpieczeństwa utraty danych. Stosujemy zaawansowane metody ścian ogniowych, aby uchronić Państwa przed próbami ataków przez Internet.