Portal Biura - platforma komunikacji biuro rachunkowego z klientem
Portal Biura to wygodna aplikacja webowa będąca miejscem kontaktu dla klienta z jego biurem rachunkowym. System jest w zintegrowany z programami księgowymi Insertu używanymi w biurach rachunkowych: Rewizorem nexo, Rewizorem GT, Rachmistrzem nexo oraz Rachmistrzem GT.
Aplikacja oferuje dwie usługi: Dokumenty i Raporty. Obie gwarantują szereg praktycznych funkcji dla biur rachunkowych oraz ich klientów. Mogą być wykorzystywane niezależnie od siebie. Biura mogą kupić i udostępnić swoim klientom jedną lub obie usługi.
Korzyści dla biura rachunkowego
Usługa Dokumenty biuro rachunkowe umożliwia:
- automatycznie pobieranie do programów księgowych dokumentów przesłanych przez klienta;
- wygodne przeglądanie wszystkich dokumentów w jednym miejscu;
- łatwe wprowadzanie otrzymanych dokumenty do użytkowanego systemu;
- automatyczne wczytywanie faktur, które potem zostaną rozpoznane (OCR) – aplikacja sama rozpoznaje dane z przesłanego dokumentu: numer, data, kontrahent oraz kwota z tabeli VAT, a następnie przenosi je na zapis księgowy podczas jego dodawania;
- automatyczne informowanie klienta o postępach prac nad danym dokumentem.
Usługa Raporty biuro rachunkowe umożliwia:
- publikowanie raportów finansowo-księgowe;
- przeglądanie raportów, które zostaną wysłane klientowi;
- ustawianie powiadomień klientom (e-mail lub SMS) o zbliżających się terminach podatkowo-składkowych, konieczności dostarczenia dokumentów, rozliczenia się z biurem, wysyłki raportów lub odrzuceniu przesłanych dokumentów.
Korzyści dla klienta biura rachunkowego
Dzięki usłudze Dokumenty klient biura rachunkowego może:
- przesyłać za pomocą chmury do biura rachunkowego dokumenty (np. zrobione za pomocą smartfona) oraz dokumenty w formacie PDF;
- wyczerpująco opisywać przesyłane dokumenty;
- śledzić postęp pracy nad dokumentami.
Dzięki usłudze Raporty klient biura rachunkowego może:
- wygodnie przeglądać dane raportowe udostępniane przez biuro, takie jak:
- podsumowanie ewidencji VAT oraz zapisów szczegółowych sprzedaży i zakupu,
- podsumowanie ksiąg rachunkowych, w tym również ich poszczególne zapisy (dla księgowości uproszonej),
- podsumowanie rozliczeń wraz ze szczegółami zobowiązań i należności,
- wynagrodzenia pracowników,
- podsumowanie zobowiązań wobec instytucji prawnych oraz pracowników, wraz z danymi niezbędnymi do wykonania przelewów;
- sprawnie operować na raportach udostępnionych przez biuro – filtrować, wyszukiwać oraz sortować, a jeśli będzie potrzebna wnikliwa analiza – eksportować dane (do formatu CSV) lub je drukować;
- monitorować nadchodzące terminy podatkowe i inne (np. termin dostarczenia dokumentów, termin rozliczenia z biurem);
- otrzymywać powiadomienia o nadchodzących czynnościach poprzez SMS lub e-mail.
Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.
Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.