Subiekt 123 - system obsługi sprzedaży
Subiekt 123 to prosty i łatwy w obsłudze system do fakturowania. Daje również możliwość zarządzania informacjami o klientach oraz utrzymywania kartotek dla towarów usług. Praca z programem jest dostępna z dowolnego miejsca na świecie wystarczy internet. Z aplikacji mogą korzystać także przedsiębiorcy ukraińsko- i rosyjskojęzyczni oraz firmy, które zatrudniają pracowników zza wschodniej granicy. Przewidziane są odpowiednie tłumaczenia – ukraińskie i rosyjskie. Dokumenty sprzedażowe generowane za pomocą aplikacji wystawiane są w języku polskim.
Subiekt to najczęściej wybierany program sprzedażowy OnLine w Polsce. Subiekt 123 należy do tej samej rodziny. Ta aplikacja online stworzona na miarę potrzeb firm potrzebujących prostego i intuicyjnego programu do obsługi sprzedaży, bez skomplikowanego zarządzania magazynem. W niedługiej przyszłości program będzie uzupełniony o opcję prowadzenia magazynu.
Wersja podstawowa programu obejmuje funkcjonalność taką jak: fakturowanie, wystawianie paragonów, zarządzanie klientami oraz kartotekami usług i towarów. Istotną cechą aplikacji jest możliwość samodzielnego wyboru potrzebnych modułów dodatkowych.
Subiekt 123 został zintegrowany z programami księgowymi InsERT nexo, dzięki czemu wystawione dokumenty mogą być od razu przesłane do biura rachunkowego. Te z nich, które wykupią specjalną – przeznaczoną dla biur rachunkowych licencję Subiekta 123, będą mogły bezpłatnie udostępniać aplikację wszystkim swoim klientom, których obsługują przy użyciu Rachmistrza nexo lub Rewizora nexo.
Najważniejsze funkcjonalności Subiekta 123:
- obsługa najważniejszych dokumentów sprzedaży – wystawianie faktur i paragonów online;
- prowadzenie dokumentów w walucie – wystawianie dokumentów w obcej walucie;
- prowadzenie bazy usług i towarów – możliwość tworzenia grup produktów oraz ich wyszukiwania w klasyfikacji PKWiU;
- kartoteki klientów – zarządzanie informacjami o klientach wraz z ich istotnymi danymi teleadresowymi, numerem konta bankowego, domyślną formą płatności, wysokością ustalonego rabatu;
- zestawienia – możliwość łatwego tworzenia różnych zestawień, takich jak bilans, sprzedaż w okresie, sprzedaż według klientów itd.
- połączenie z bazą GUS – możliwość szybkiego odnalezienia firmy i jej danych;
- obsługa JPK – program pozwala na tworzenie plików JPK_VAT oraz JPK_FA;
- fiskalizacja – drukowanie paragonów na drukarce fiskalnej z wykorzystanie Serwera Urządzeń Zewnętrznych;
- możliwość dostępu do aplikacji w ramach jednego abonamentu przez kilku pracowników tej samej firmy;
- terminarz płatności – program informuje o nadchodzących terminach płatności zgodnie z określonymi parametrów (np. sposobu rozliczania podatków)
- szybki dostęp do najpopularniejszych wykonywanych czynności lub najczęściej obsługiwanych klientów poprzez indywidualne ustawienie pulpitu.